Friday, January 15, 2010

hari2 akhirku

ooookkk okokoko (ayam kokok).slamat pagi! anuheiseiyoo..erk!

ahh...arini laz aku kat kg penang.......esk da nak balik dah!

ari pertama smpai penang, aku rasa nak balik sgt kuis..sbb kat umah tak da keja.
ari kedua, masih rasa nak duk kuis...
ari ketiga, rasa biasa ja..sbab buzy ngan aktiviti harian..
ari keempat, lagi2 bz2..
ari kelima,ah..nak balik da?rasa syg lak nak tinggai penang

aku,asyraff n budak mana tah dalam lift...kenangan sem 2

balik umah nie bukan apa, kra cam balik cuci hati arh,cari ketenangan. kalau kat kuis, tak da spa yang nasihat,dok teguq2 aku. kat penang snie, wah...pagi2 ja dah ayah bgi brain washhhh...pastu mak....bla22222.hahaha! lagipun aku balik kuis awal skit bukan apa,sebab malam hari sabtu tu,ada Konsert Amal. nazrey,raihan,hijjaz,suhaimi,irsyadee apa lagi tah...tiket rm5 ja! tu aku ska tuh..arap2 bez arh~hehehe..

esok bas aku kul 10 pagi. aku nek kat kulim,kedah. kalau tak mak ngan ayah nak antaq,aku yang tak bagi...hehehe.

5 comments:

Nur Areefah said...

laa hg kt umah ka

weyh! ak nak p jugak concert amal tu tapi ak kat jhr sekarang huwaaa~

amie. said...

slmt pulang ke kuis
heheh
:)

:: FaE-ZaH :: said...

waaa ada konsert...cm best..huhu nk pegi gak

:: FaE-ZaH :: said...

waaa konsert amal...
cm best jaa bunyinyaa...
aku pegi gak!!!!!! huhuhu

نيك حافيظول said...

ramainya pompuan kat sini... ada macam - macam lukisan yg menyerlahkan kesopanan kaum wanita,, boleh petik tak?

Newer Posts Older Posts