Saturday, May 29, 2010

Demam Cinta di Kuis

title nie indah ja bla baca kan...

tapi apa yang sebenarnya terjadi tak seindah tajuk yang aku nak bicarakan nie.huuu~

sejak aku digelar student BSE nie kan,ada la dalam 2 minggu, leh kata banyak sangat cita sal cinta,cinta dan cinta.. aku dga. kalau indah tu tak pa lah jugak kan.tapi kebanyakkan member2 yang dekat ngan aku yang tengah bercinta nie, ada masalah ja ari2.pastu datang sorang demi sorang cita sal masalah dia.aku kadang2 smbil dga tu teringat lak cam kat gereja yang orang dok ckap masalah tuh.hahaha...jangan la salah anggap lak eh.satgi dok ckap aku nie amik contoh tak elok la pe lah.sja jah.

sememangnya dan sepatutnya kta tahu, bercouple nie tak elok dalam dipandang malah tak diiktiraf satu benda yang elok pun dalam agama kta. tapi bagi aku memandangkan akhir zaman nie, aku tengok da jadi satu perkara biasa dah benda2 camnie.aku rasa malu jugak kadang2 bla tengok budak kuis sndri yang ada wat benda nie.tapi tak yah dok ckap lah tentang tempat blaja tuh kan...sebab smua tu terletak kat hati masing2.pegi mana pun kalau tak pandai jaga dri....hanyut jugak kan.

tapi dalam post aku hari ni bukan aku nak ckap sal benda nie tak elok apa smua.tapi aku nak cakap pasal knapa ramai sangat member2 aku yang bermasalah dalam hal nie:

ADA yang sorang sampai gaduh2 ngan mmber sebabkan perempuan tu perempuan ni.

ADA sorang tuh lak,jalan2 ja...tengok perempuan,pastu komen2..

ADA sorang tu pulak, perempuan permainkan(ayat la) dia smpai dia jadi mayat golek2(kra dok wat sedey smbil baring) atas katil smbil dgar lagu jiwang.then bla aku bukak lagu ct ka,lagu yang layan..dia siap ckap gi 'oh wann...lagu nie wat aku sedeh wan...'.hahaha apa cer bro! tu pun masalah ko ke~aduhh...

aku tak paham lahhh.....memang la smua manusia ada prasaan nak bercinta nie.tak heran la kalau ko couple pastu tak ganggu orang sekeliling,ko hepi aku on je.nie tak....astarfillah.





0 comments:

Newer Posts Older Posts