Saturday, May 29, 2010

P3-805-B

rasa sronok sangat sejak aku pindah apartment baru nieh.walaupun agak jauh ke kelas.tapi berbaloi gak lah kan....kekeke..

aku tringin nak tunjuk pic keadaan dia,tapi SE aku rosakkkkkk.....tapi da repair da.(ade kat penang uhhh,spa rajin p amik sat).

bilik aku yang disediakan untuk 3 orang.aku acap ngan budak diploma mana tah.tapi budak diploma tuh tak da pun dalam umah tuh.mana tah pegi dari intake aritu tak masuk2.sesat ke pe.gaga..

tapi bez la,aku acap wira paan ngan luqman ja seumah tuh.rasa cam umah sndrik je.senang nak wat papa pun.aku lak kaki laptop je, ruang tamu tu lah port aku ari2.malam siang banyak aku lepak kat ruang tamu.arini siap aku upgrade gi~letak tilam 2 lapis kat tepi tuh.bajet tdo smua citu lah.wakaka.wifi kuis 5 line full! laju bbeno~tapi bla siang...dia jadi bokbong skit lah.slow~~

ada 3 bilik smuanya.bilik aku menghadap pandangan masjid kuis ngan tasik.waa memang lawa lah..ari2 aku tak jemu2 tengok.bilik wira paan ngan luqman pun cam aku.tapi bilik yang fez tuh cam puaka skit.hahaa...dia tak da pemandangan.boring~so blik tuh lah bilik ampaian baju kami.tapi baru2 nieh wira jadikan bilik tu untuk latihan parkour dia.malam2 bunyi kedebam kedebom dia men...aku tengok2 ja.terer pulak aku nak men parkour tuh kan~hahaha...da la gem! huuuu (bla nak 32 nie saf!)

lululu~~~(cam nie lah bla aku da ngantuk~titi~)


0 comments:

Newer Posts Older Posts