Tuesday, November 17, 2009

Azan la kuat skit!

hahaha....tah nak jadik citenye,arini aku tak leh tdoq.smpai ke subuh lak tuh.nak gi masjid? takut...jalan sorang2 kat padang tuh.hhehehe...

pastu...kelebihan aku tak tdo arini salah satunya, aku dpt DENGAR AZAN SUBUH.slalunya,6.40 baru kalut2 bgun smayg.kadang2...kne qada sbb terlebih tdo.huhu.so arini aku dpat dgar....TAPIII! tok bilal tu azan....punyalah sayuuuuu.suara cam nak tdoq balik ja lepas azan tu.hahaha...pastu setiap ayat dia azan,amik masa kat 5,6 saat.ngantuk gle aku rse tuh! hahahaa....dia wat aku gelak lak pagi2 nieh,haish...bilal2.

azan tu kna smangat! kte nk seru orang ke masjid!...bukan nak gthu je 'oi..masuk waktu da....bgun2'.hoho...bkan nya aku nak komen2 sje2.tapi yelah kan,baru aku terpikir npe kadang2 jemaah just 20 orang camtu je,sedangkan....ade beribu.memang la bukan tu faktor utama...tapi ye lah,ade gak jejasnye skit.huhukkkk...titi

5 comments:

Fathi Baik said...

Rajin2 le ke masjid
di waktu subuh..
banyak pahalanya tu.

Nur Areefah said...

pasnie kte dengar sore akh safwan lak azan kuat2 ye`

'izzah faqihah said...

salam alayk...menarik post ni...

nak bg cadangan ley?
ape kate ajak anak2 muda adzan gilir2..suara dorg of course kuat plus lantang kan??

(sekadar mencadang...)

salam ukhwah..

WF:ciktim said...

haha.
ape lagi,
kalo sebut je.
xde org nak azan nga kuat..
xjalan ar..
ape kate anda gi offer diri utk azan sekali je.
cara azan di waktu subuh :D
mane tau, lps tu tok bilal tu boleh ubah lenggok azan beliah.
*angkat-angkat kening*
ngee~
salam kenal
eid mubarak :Da

m@s2r@~mi@ said...

ble saf nk azan kt masjid tu 8-> ahahah

Newer Posts Older Posts