Tuesday, November 17, 2009

pengalaman mengajar aku kembali!

'kita hanya mampu berusaha'.camtu lah petikan dalam lagu far east-maafkan teman.lagu nie agak bermakna untuk para mahasiswa2 yang mahukan semangat dan ketenangan.bkan apa, agak lama kan aku tak post dalam blog nieh kan.huhu...

bkan malaz.....bkan tak da masa...

tapi tah la..syaitan dok halang kot.ataupun maybe ada kebaikan yang diaturkan Allah untuk aku post.hehehe..


bajet nak study math ngan pizik.tapi tak jadik2 gak.skarang dah kul 4.30am.juz tengah dgar lagu ngan ym member class aku,Mas.dua2 tengah layan malam nieh.relax je ym.hahaha...wat cam tak da papa lusa nieh.masing2 tengah cite tentang masa lampau....sedey lak da!


aku risau gak sem 2 nieh.macam2 aku dpt.....kre bende baru arh,ade gak aku pikir,
1)dpt ke 3.0 ketaz?
2)kalau x dpt....kne byar kat rm3k!
3)kawan2 aku ada yang brubah dr KO ke OK,dr OK ke KO...tah la
4)tambah sorang gi ahli geng, Fathi
5)kenal2 ngan abg2 tabligh..(hahahaha)
6)aku da start wat biznez...repair laptop,gnting rambut orang



Cayook saf! wat yg terbaekk!

0 comments:

Newer Posts Older Posts