Friday, November 20, 2009

Demam Aiskrim!

petang tadi terdetik lagi hati aku nak pi jalan2 kat eskpo kat ngan bangunan tmpat tinggal aku nieh.walaupun kecik2 ja ekspo nieh,tapi ada gak yang aku dpat.cam...aiskrim! wakaka.ye arh,ingat senang ka nak makan aiskrim rm1 kat sni.cone kecik ja,tapi sedap la...leh la wat hilang stress exam ngan dahaga.ermm..tringat aku ngan fathi baru2 nieh makan aiskrim kat mycafe(cafe thai kat kuis).hahaha...muka cam x leh blah la..

cam tadi,trun nak pegi clas economy...dah la lewat 15 minit dah,smpat gi ondaway nak jalan tu....berenti kat kedai aiskrim nieh.huhuu.nyammmmm...
(p/s: utk aiskrim yang lebey sedap...belilah aiskrim Radix.perisa koko tuh.seyes aku ska!)

3 comments:

mlle tqa said...

mcm sdp je aiskim tuh ..nk2! :)

نيك حافيظول said...

KAH KAH KAH KAH KAH

si fathi pun ada jugak, kah kha kah kah

m@s2r@~mi@ said...

er ase cm dh lma xpat eskem huhuu

Newer Posts Older Posts