Friday, November 27, 2009

Korban Unta

tiap2 taun aku tengok orang korban lembu unta kat masjid2 yang aku pegi tgk...hehehe..
so taun nie alhamdullilah dapat gak aku beli seko unta nak wat korban (gle penipu).hahaha..
tah la kan,harga seko unta brape..kalau lembu dalam, 4k 3k.maybe 10k kot..korang thu ke??

apa2 pun harga unta tu,aku tak nak kisah...cme yang aku nak ckap pagi raya nie,SLAMAT ARI RAYA AIDIL ADHA smue...alamak,mak aku dah marah dah,sebab aku men intenet pagi2 nieh! kay~~ nak gi smayang dah...bui2...

5 comments:

amie. said...

eih btoi ke ade unta?
*jakun kejap*

isk3
safwan2
pagi2 dh men internet
rotan kang!
haha

sheera said...

hey selamat hari raye u ;)

Mia-Ina said...

salam aidiladha utk adik saf..

p/s : ingatkan saf beli unta betul2..nk juga kak mia mintak merasa daging unta...hehe

Nur Areefah said...

tu la tapenah lg makan unta nie

einsyie||انشراح said...

alhamdulillah dah maju..
hihihi..
;p

Newer Posts Older Posts