Tuesday, August 24, 2010

Doakan Saudaraku

hmm..malam2 nieh.aku nak tdo da tadi.tapi bla tengok vid hear your call.aku jadi tak senang duduk.sedeh terpaku! aceh..
yah,aku tau la aku laki2.tapi semua manusia ada sifat terharu,sedeh,simpati...

bila aku baca brita,aku tengok brita di tb,aku dgaq video clip tentang peristiwa banjir di pakistan dan timur laut china...aku trasa sesuatu.aku kat kuis satu hapa pun tak tau apa jadi.hmm,memang tak da tb kat sana.tapi salah aku jugak sebab tak baca paper kan! hoho.

beratus2 ribu saudara aku takda makan lah,tak da tmpat rehat...pastu pakistan pun tak mampu nak tanggung kerugian negara dia sendri.sebab leh kata 1/5 dari wilayah pakistan.huhu..cam na dorang nak wat?? laz2...bantuan2.. aku?? sekupang pun tak sua.haish~doa jalah! lagipun kalau banjir da berenti tak pa,tapi masih.....dan masih ada lagi.

camtu jugak kat china.aku utube video semalam.waa.laju btul banjir tu bergerak.seyes,kna hilang aku rasa~.hoho...

agak2,apa prasaan saudara Islam aku dinegara lain,malah negara aku nie skarang kan???camna orang Islam pakistan ngan china yang dilanda ujian Allah nie puasa kan??
hmm......sob sob~

0 comments:

Newer Posts Older Posts