Wednesday, August 18, 2010

Terpaku seketika...


watak member aku nie namanya Lah(samaran).

dalam ondaway wat keja2 ubah theme tuh...aku jalan2 la kan kat blog2 member2 aku.ada la sorang nie,Lah...woh! lama aku tak tengok blog dia.bukan lama sebab tak bukak saja2.tapi aku lupa url dia.hoho! pastu malam tadi...aku pun pegi la umah dowang.then sembang2 sal laptop smua..kuaq tajuk sal blog.laz2 aku pun baru la tringat url blog dia nieh...

time kul 3 tadi,aku pun borink2..baca la apa dia post kan.standard blog la,cita sal epi2,sedeh2,masalah dan bla2..tapi aku baca la sal member aku nieh kan,ah! sedeh plak aku bla dia cta sal hal ari2 dia..bukan apa,cma banyak berkait tentang hal KAWAN.

kalau tengok kan,wa...muka biasa jah(biasalah kan,kontrol la laki2 nieh).tapi dia sbnarnya tacing ngan kawan2 around kehidupan dia.tak smua la,cuma ada la kan,dan aku trasa jgak~sebenarny aku pun tak tau nak ckap cam na Lah oi....cuma leh ckap maaf ar sebab tak slalu dapat bantu hang.insyaallah,hang kalau ada masalah,gthu ja aku...jangan malu2 yeh Lah (haha..lawak plak nama Lah).

aku bukan apa,aku sayang si Lah nie.dari sem 1 gi aku ngan dia.aku kenai sangat perangai dia...tapi sem nie aku tak dok dekat umah ngan dia.so cam jarang la jumpak kan....

ok..titi!

0 comments:

Newer Posts Older Posts