Thursday, August 19, 2010

Si Mark

okk...the fez question is,du u noe him???

wekz...aku lemah la ckap bi nie.hahaha! fine~
mamat atazz nie nama dia mark zuckerberg.knal kan?founder iluvislam?tak la...facebook tu! yang ampa ari2 bgun2 ja tdoq...truih gelabah cek home.bajet ada owg komen pic la..wall post la.ha~~*cam aku jek!*.haha..

malam ke 10 ramadan nie kta bincang ilmiah skit eh~tak da la cita2 sal kasut raya tumit tebal apa smua kan (erk..kne blog mmber aku,sory kodong).

mark zuckerberg nie lahir taun 1984~waaa muda gi o0h! (jari aku dok kira umo bpa,hehe).owh 26 rite?ye lah,the youngest billionaire in the world.net worth 4 billion dalam taun 2010 nieh.byk glek~tapi dalam usaha dia wat facebook nie,ada la kan member2 dia gi 2,3 orang time dorang blaja kat harvard.tapi yang banyak usaha dia la.ok,dia nie memegang hampir 24% share dalam facebook~wow.

nak jadi rezeki dia kan~hehe..kalau aku wat time tu.hah! tak kaya plak aku kan.dan dan dan member2 yang sangkut konfem2 caien,tyra,man,kucen! ha..(korang tgh bygkn kan cain tyra man...).haha~

tapi baru2 nie digemparkan berita dia nie yahudi la apa la...sebab tu aku rajin2 wiki sal dia.kalau tak,sory la oih.hehe.dia memang bangsa yahudi.jewish~~tapi religion dia atheism.hah? atheism tu apa?? ok2.atheism nie dari zaman kono mesapotamia pun da wujud da.dalam bahasa greek,atheism nie means 'no god'.ha...paham kan.bguih2!

ok2...nk p minum radix+madu! esk final bi owh.tapi aku masih tak tau nak baca apa..hohoho

0 comments:

Newer Posts Older Posts