Sunday, August 22, 2010

Kesian Daam

alfatihah~

erk erk! erk! jap2..bukan ada owg meninggal yeh.cuma2..cuma2.. ;(

aku terharu pas dgaq daam gthu semalam sal external 1tera dia rosak! overpawer ktanya!
ada orang pi pakai charger laptop masuk ke extenal tuh..so dia jam lah!

dah la seminggu dua nieh aku banyak melepak ngan dia.kami dua2 dok umah desktop theme kami,hias2 sma2.pastu ckpa 'esk kta tgk sapa nya cun gi'.huhu...bukan sedeyh apa la kan,tapi aku cam geram la,external tuh macam2 ada.bayangkan lah satu tera.juz free space 2gb camtu jah.kra byak kan file dalam tuh! aku simpati terhadapmu 'dok em'=nama panggiln aku kat daam.external tuh dah lah banyak berjasa.repair2 laptop orang ramai dah..huhuk!

semalam aku boring2,aku jalan2 la dalam forum.ttba nampak topic 'spe2 reti repair ext aku..plz2..'.pastu dia buh pic katun sedeh2.eh2..nama 'daam xlaw'.lah...semangat btoi dia usaha nak bagi leh gak.tapi ramai mmber2 dalam forum tuh ckap kalau leh slamatkan pun,file ilang.kalu tak,dua2 ancur~aaa.sory dok em,aku tak dapat mmbantu mu.nasib la aku dapat sedut2 file2 yang agak penting dalam external dia tuh..(bagi aku penting lah.sbb aku nak! cam adobe smua tuh.hehe..).

anyway....berdoalah yeh! insyaallah kalau jadi nasib,ok ke apeh.

1 comments:

NA. said...

peh~
sedihnya!
T.T

1 tera tu
isk~

Newer Posts Older Posts