Sunday, August 15, 2010

Less Talk,Action More!

ayat nak gempak ja kan....cam nie lah safwan~
dalam hidup aku skrang nie bagi aku kan...simple sangat.

kos aku susa,tapi sem 1 kan,dia jadi cam kurang skit bagi aku..dlu asasi!
sem 1 > smua kelaih p > tdoq lambat,bangun jugak pi klaih walaupun ngantuk gaban!
> esemen banyak! then nak dalam tarikh yang sangat singkat~
> time nie baru knal erti tahan dan sabar sangat2
sem 2 > ada skit2 kelaih tak pi
> tdoq lambat! ngantuk? tak pi klaih lah...haha!
> esemen biasa2
> time nie baru knal dota
sem 3 > sama ngan sem 2

masuk ja degree....Software Engineering.

sem 1 > klaih leh kata pi jugak..tapi kira2 setiap subjek,dalam 3,4 kali aku tak hadir...tu kra malaih ka?tahtah..haha.
> esemen sederhana....then due date nak lmbat gla..seminggu,3 minggu.smpai da tak tau wat apa kadang2.
> rasa subjek ringan skit dari asasi...so bnyak la aktiviti kuak kupu2 ataih katil...(tdoq~)

hobi aku time lapang! korek desktop owg~

tapi bla dicompile2 kan, kan....aceh! bahasa programming~ok2..aku rasa sem nie lah aku paling tenang dan tak banyak benda kna wat.duduk dalam bilik ngan acap(member yang sederhana and ska lepak dalam bilik) so aku pun da jadi cam dia rsanya.

nek wik da nk final...tapi aku masih tak tau nak study apa! bukan terer ka expert apa,cuma...nak study apa! arab? malam exam baru mngapal..haha! math?2/9 o0h..java? 1/9 bang!

jadik..apa kta kita jalan2 dlu..hehehe....

0 comments:

Newer Posts Older Posts