Tuesday, October 4, 2011

Aku Libra

aku lahir bulan oktober nieh~
jadi.....BAGI YANG BACA NIE,PANDAI LAH KAN! haaaa...
cpat pecahkan tabung korang...
cari benda yang patut dibeli..haaa~~step seterusnya,aku malaih la nak atuq~:p


hihihi~

weh weh..bufday aku 12 oktober nieh tow! haha...tah la knapa,aku agak excited ngan bufday aku nieh.even adiah dapat juz dari sorang dua~;-) *sorang dua?? yaka!*

tapi jangan dok ingat tarikh 12 oktober nieh tak da papa tow...ha~
fakta nieh ;-) :
1) tentera parsi 'Cyrus The Great' menawan Babylon
2) King Edward VI of England lahir ;-)
3) hari dimana terlahirnya manusia ke 6 billion di bumi nieh

haaa...special tak tarikh bufday aku??? hahaha! jelez ar tuh~:p
banyak gi peristiwa..cuma malaih ja nak hurai ;-) :p

kenangan sem-3 
chow!

0 comments:

Newer Posts Older Posts