Thursday, October 6, 2011

Monink! yang tak bberapa monink!

haha! tajuk cam senget ja~
tak ya la nak monink sangat sapuan oi~
satgi hanyut....smpai zohor.hihi.

yala,tdo kul 4 5 pagi tadi.then mak kejut subuh..bangun2 subuh,bancuh minum radix.pastu tengok2 facebook..baca2 berita iT skit,pom! tidoq~kelautttt..
so,actually no monink for me sepatutnya kan.haha...

japgi! japgi! japgi! kul 9! elektrik! aaaaaaaaaaa~~ sempat ka download2 aku nie siap!

internet slow??
cakap sal internet kan,aku dapat tow area aku nieh bulan 9 n 10 da sampai UniFi.tapi,tah la.
aku ada promote UniFi nie kat ayah.sebab banyak keistimewaan dy.antaranya,tak yah la pakai astro dah pasnie.dengan astro makin hari makin naek harganya.dlu kata 50,lani kat seratus dah.patut ka lagi naek?? pelanggan lagi kurang eh?? huhu.pastu,dengan unifi...tepon umah ke umah free.jadi leh la aku cucuk mak aku swuh pujuk ayah pakai unifi...sebab mak slalu gayut ngan mak ngah.hahaha! 
*sory mak! kalu ayat gayut tu cam jahat ja bunyik..ok2,ubah...gayut-->bebicara ;-) ok??*

pastu proposal (aceh) da antar kat ayah.ayah pon sokong....
and and! aku dah daftar! hahaha....

insyaAllah,smpai ja si cable fiber optic TM tu lintas depan umah aku...jangan tanya aku sedot satu youtube knapa.haha! tapi seyes weh,aku tak tipu.UniFi tu seyes laju uh.sesuai la sangat2 untuk family aku.haha..sebabnya :
1) ayah-kaki surfing..tah apa dikajinya ;-)
2) mak-tak da papa.mak kaki drama :p
3) abg sulong-seyesly kaki surfing+download muvi blueray
4) kak syeha-kaki youtube! wanshah la,matlupi la,anwarhadi la~
5) abg jon-kaki surfing2 and facebooker!
6) kak cah-kaki utube gak...facebooker yang fanatik na matik!


7) aku...erm,tak pandai lah men internet2 bagai nie.erk! haha~! tipukk! aku.....korang tengok no 1 pastu highlait smpai no 6.tu la aku.haha! teruk gla kan?? sebab...dalam umah nie,slalu kalau suma balek cuti.konfem aku kna marah slalu.sebab asyik download ja keja.

'pan...hang jgn dok wat prangai..cpat stop download'
'pan...leklok ar,ingat hang bayaq ka'
'pan...aku tutup plug laptop hang satgi'.

haha.....orait2.target aku before krismas,5 or 10 mbps UniFi mesti cruttt crutt punya dalam umah nie.hihi.tak yah dok gelabah download utube tunggu2.skali tekan,5 saat siap.insyaAllah.


tudia...nie buktinya~wawaa...aku da wat test dah kat umah abg aku.betoi2 sebelah menara TM yang rebung kat bangsar tu.laju kan! ;-).abang ckap,download bluray juz setengah jam ja.huuuu~

sejam gi elektrik tak da! aaaaaaaaaa! 

0 comments:

Newer Posts Older Posts