Tuesday, October 4, 2011

Target Cuti Sem nieh!

yah yah! tengah cuti sem nieh.baru bapa ari ja pon kan..so sempat lagi untuk wat taget.nie tak,dok tidoq lambat bangun tgah ari,makan mandi smayang..teman mak tengok tb,pastu men tenet.pastu makan mandi smyang,tengok buletin utama yang BERITANYA AMAT TELUS DAN ADIL.haha~maaf nah,dua tiga minggu nie aku panaih skit ngan umno aka BN nieh.keja dok ceqita apa jasa lepa ja....demi rakyat demi rakyat apa dia tah la.hoho..*cam bahasa penang terlebeh ja....camnie,cik jannah sorang ja la paham kan.haha!*

pastu....malam yang penuh berkat lagi memberkati nieh,aku ada beberapa benda nak usul dan dibahaskan dalam parlimen arini.hehe! cam belanjawan 2012 plak kan ;-)

antaranya...
1-- tidoq awal la..dalam kul 2 camtu (perubahan besaq kalau berjaya!)
2-- hafal balek surah2 hapazan dlu2 (huuu nie susah nieh...aku da la pemalaih!)
3-- study sal android (insyaAllah rajen wat lah.. :p )
4-- renew kebun! (da cam hutan dah)
5-- part kan ikan,satu akurium satu ikan (aku ja kot yang paham..haha)
6-- kmaz blik aku ngan blik kak
7-- solat awal waktu (perlu2!)
8-- trunkan berat badan balik (aritu da trun dah! balek2 cuti..ngap2 tak berenti.huh! nek balik..haha)
9-- maintenancekan minda,repairkan hati,overhal kan segala sifat2 yang tak elok and pemalaz tu!

10--???

haaa..nie aku saja tinggai kosong.biaq nanti kalau ada benda papa..tambah la kan.haha~

mak aku wat karipap cheese arini weh~(nie pix karipap pusing aritu...sja upload hehe)

1 comments:

Tyra Vader said...

Baguih lah ha nak berkebun :P

Newer Posts Older Posts