Tuesday, October 4, 2011

Bersyukur itu lebih Indah

tajuk~~wiiiiuww brangin~hehe!

tah la.

sejak dua menjak nieh,aku banyak dengaq orang yang aku knali kra orang sekeliling aku ada ujian dan dugaan yang Allah berikan.termasuklah aku.cuma...ujian yang aku hadapi tak lah seberat dorang.Alhamdulillah...aku bersyukur padaMu Ya Allah..:-)

kawan2,teman2,sahabat2,pakcik2,makcik2,adek2 abang akak...,

bersabarlah dalam mengharungi ujian yang diberikanNya yeh...
adakala kita bersuka ria,gelak ketawa...tu bukannya bermaksud hadiah.tapi itupun dikira ujian.tapi ujian kesenangan dan kegembiraan.Dia Maha Pemberi,Maha Penyayang...Dia tau mana yang patut hambaNya diuji.

mungkin Allah lebey sayangkan kita,sebab itu kita diberikan ujian yang berat...untuk kita slalu mengingatiNya~

marilah kita berdoa....mengangkat dan menadah tangan dimalam hari,memohon padaNya agar kita dan seluruh umat Islam diterbitkan rasa bersyukur dan bersabar dalam hati nieh,moga hari-hari keesokkannya lebey baek,InsyaAllah.

0 comments:

Newer Posts Older Posts