Friday, October 21, 2011

Hujan Pepagi Jumaat

hohooooo~~
dakap Aiha best nya~~~sejukkkk! *aiha tu bear lah! :p *

tah la,hujan bbrapa arini nie wat aku ska dan wat aku risau.
aku ska sebab sejuk,layan...syok ja tidoq.hihi.
aku risau plak sebab mak ayah ckap kalau ujan sangat nanti tak jadi gi chalet tu.sebab risau ayaq laut tinggi sangat.erm...


pluz,pepagi nie aku ska lagu nieh :-)

erm tah la,sejak dua menjak nie aku jadi mengada semacam ja.then cepat trasa ati.kadang-kadang aku sendri trasa,aku pendam then aku ok balek.sampai orang pon tak prasan.haha.... :-) maybe aku sendri yang sensitip lebey kan :-)

lagi,bila aku dengaq lagu nieh.... aku doa sangat untuk sorang dua pakcik makcik belah ayah aku tu. moga-moga dorang paham dan ingat kembali apa yang dorang buat tu.pakcik,makcik....duet harta tak menjamin,tak  bawak kebahagiaan ya dalam hidup nieh.kadang-kadang ada orang duet bertimbun2 pon...ada ja ujian Allah,kna rompak lah...apa suma.bukan sy mintak,cuma saya nak sangat pakcik makcik paham.... :-( .

+++ lagi, minta maaf ye untuk kengkawan yang wish bufday ke handpone aku.sebab aku tak reply thankx ke ap. aku sengaja cuti nieh tak bayaq bil (sebab aku rasa ak banyak boros sangat kat ayah :-) ).insyaAllah nanti ak rasa nak byaq,aku reply k :-) promise! hehe~

0 comments:

Newer Posts Older Posts