Tuesday, October 11, 2011

Record Tidoq Aku


                                                                             layan plak dengaq pagi2 nieh ;-)

aku akan menikahimu...aku akan menjagamu~
ku kan slalu disisi mu...seumur hidup mu~~hooo

hai!
selamat pagiih!
skrang pukul 2.40am so...memang pagi buta lah kan! hehe!
pastu yang aku dok nyanyi nie apa hal kan..orang len nak tidoq suma bagai nye pun...(cam johan ckap cina plak :p haha!)

dengan tdoq nya lama gilaa....huuu~orait meh kta tengok bapa jam aku tidoq arini (kra isnin kemarin lah kan ;-) :

kul 12am-6.30pagi ------> 6 jam 30 minit
kul 10am-3.45petang----> 5 jam 45 minit
kul 9pm-12am-------------> 3 jam 00 minit
======================================
total i tdo..hehe                :: 15jam 15minit
======================================

btoi dak aku kira tu???
hahaha! sebenaqnya aku pon tak sangka napa lama sangat.sebab mak aku masak sedap sangat kot.then bgun petang tu pon..gi beli barang,then beli2 makanan,kenyang~~~~
+++ harini hujan seharian kan,so memang layan la bila pejam mata+ada comforter+dakap cibikut kesayangan ak;-)
jom tdoq~~yuhuuu nanti da kat kuis tak leh dah ;-)


sapa leh lawan record nie?? haha~

0 comments:

Newer Posts Older Posts