Thursday, October 6, 2011

Masih belum puas!


ari2 bila ayah masuk bilik.mesti ayah ckap...'bila nak kemas nie....semak ha..'
mak plak 'haih....budak nie la~skali selerak,selerak abih..skali kmaih,sampai kemaih sgt pulak.haih..'.

haha~tengok meja tu! tu bukan meja safwan rasid tu.tu meja safffffwan qaasid! semak! selerak abih..huu~orait2! aku janji ngan diri! esok meja nie aku kemaih okeh! deal eh saf ;-) *cakap sorang2!*

hmmm!
aku masih belum puas ati lagi dengan apa aku wat arini~even bila aku pikir2 balek,ada la kerja yang wat.cuma....tak kna ngan sepatutnya.yalah,cuti sem kan..baru abeh final.tidoq jalah safwan oi! haha...tapi~~~
takkan nak rehat ja.nanti mak ayah ckap ap pulak kan.and! aku konfem and yakin,msti ayah ada ckap dalam ati, 'anak bongsu aku dah tak mcam dlu...dlu rajen! skrang...pui!'.haha..pui tu tak la kot ;-)

apa aku wat eh arini~ermm!
1) basuh keta
2) siapkan projek akurium tu..
3) tengok river monster
4) tengok soffiya *sebab ada tiz zaqyah! suka2!*
5) present kat ayah sal iPhone 4S *nak cucuk swuh ayah tukaq :p*
6) teman mak gi pasar malam *sja nak tengok orang alma!*
7) potong kaki cengkerek dalam 50 ekoq *bagi ikan makan!*
8) sembang ngan jiran! *jarang uh aku sembang! haha~*

ermm~rasanya nie ja aku wat.ada la len2 tu.tapi nie antara benda yang bagi aku dinamakan AKTIVITI lah kan ha ;-) hihi...

tapi untuk esok,aku masih tak pasti apa aku akan wat.sebab TNB ada send surat ckap dorang nak repair kabel elektrik.so esok from 9 pagi smpai kul 6 petang,elektrik tak da.wawawa~~kna cas bateri laptop and handpone penuh2 nieh! padat! da ada tnda full pon aku akan tekan charger tu...bagi full2 lagi! haha~
tadi menggelabah aku ngan ayah.gi beli bateri.takut2 ikan dalam akuarium tak da OxygenDUT.hehe~

0 comments:

Newer Posts Older Posts