Monday, September 27, 2010

Kau Yang Maha Penyanyang,padaMu hati bertaubat~

aku rasa tertusuk sesuatu....

~rasa sedey2 sebak...tah knapa

~rasa smthing sedang memanggil dari ruang2 kecil

dalam waktu tengah malam nie,aku rasa kosong sangat.tah knapa.ada saja kja patut disiapkan sepatutnya..tapi hati tak terpanggil tuk siapkan.

sebak bila terpikir kuatnya perjalanan dakwah media yang digunakan Opick.betapa kuat,teguh utuh nya smangat dia untuk menyampaikan sesuatu yang benar.tapi aku???

thankx opick,aku suka lagu opick sejak feztime dgar time form 5.

malam nie,sambil2 aku mengisi masa ngan bca blog ust hasrizal (saifulislam.com), aku rsa cam nak dga album terbaru opick tuh.bnar! btul ckap ust! isi2 lirik lagu nieh,sangat22222 trasa insaf~


Opick-Tiada Duka Yang Abadi

Opick-Taubat

2 lagu nie cukup meretakkan hati insan2 yang ingin mencari cinta Ilahi~

sbelum tdur,maafkan aku Muhammad Safwan...sekiranya pernah membuat salah dan silap kepada kalian~maafkn aku! maaf... ;(

0 comments:

Newer Posts Older Posts