Sunday, September 19, 2010

Mat Capiq aka My Rumate


hahaha~

baru balik umah tokwan..tengok2 fb,hah~mat capiq on9.dia im akuh.tnya wat apa smua.

sambil2 tuh aku tnya lah 'ko ta rindu aku kah capiq?'.

dia jawab 'abang tengok lah status saya...da thu dah'.

pastu lawak nya plak,dia dok ingat ayat aku kejut
dia sahur,
kejut dia subuh,kejut dia makan smua..haha.

okeh2,sdikit biodata tentang rumate baru aku nieh kan~nama dia Shafiq bin Kassim.dia umo muda setaun dari akuh 18! sebab tu lah panggil aku 'abang'.haaa~jangan men2..da abg woh aku! da la takdek adek...anak bongsu katakan (anak ke-5 cam owg tuh!
;) ) pastu dia nieh amik dip dalam HR.malaih nak panjang2 maksud hr tuh.tapi bukan HR Marketing yang jual HiGoat tuh yeh!

ni aku fb dia tadih

pastu gih,dia nie kan...kalau tengok cara kasaq2 la kan~bgi aku lah.aku memang ingat dia ni cam budak2 ta beberapa ok la.sebab dia masuk2 blik aku pun diam ja smpai kat sebulan oh.pastu lama2...hah,da ok dah.salah satu sifat yang aku ska kat dia kan..:

1. nak pegi claz salam dlu (ta pnah aku tengok owg camnie)
2. bagi salam bla balik umah (alhamdullilah~)
3. lemah lembut dalam percakapan (cam aku plak! hehe prasan!)
4. ta byak ckap...tapi ok! i like~
5. ta ska pakai barang (cam pjam baju ape...ala,na pakai lapto
p ok jeh!) dan amik barang orang (kaki curi aka balaih)~

lama kelamaan aku baru tau dia nieh budak hop.bboy! kadang2 dia wat bekdance dia dalam bilek..angkat kaki la angkat sebelah la.aku ngan acap tengok2 jah.(aku nak wat gak! tapi..aaa! hahaha berat~)

time malaysia battle of the year 2010

ok,tu jah nak introduce tentang rumate baru aku nieh.dia da masuk lama dah..bulan 6 aritu gih.tapi budak baru lah.hehe~ arap2 leh join geng aku smpai abiz blajaq! insyaallah~

pic kenangan bersama budak2 p3-803-B,smoga ukhwah kita kekal smpai bila2 bro!

2 comments:

MOHAMAD LUQMAN said...

laaa~ ank bongsu rpenye dye ny..hehe
bwu cheq taw..

Ca_haiR said...

jage leklok roomate hg saf!!

Newer Posts Older Posts