Wednesday, September 15, 2010

Minat Yuna~

ku ingin..bermimpi denganmu,ke awanan untuk~~teman bintang bulan kerana nya lebey terang,


sinarnya dengan kehadiran kau dan aku..

whuu~

bagiku kau lah yang terindah~

aip! aip! sapwan..stop it! hahak..silap plak.kte minat yuna,tapi ternyanyi lagu nieh..lagu spe nieh hah???? kalau tanya si amir raja lawak budu tuh dia jwab 'im sory~'.haha! (syes aku ta ske lawak budak nie..cam ape lah..).ok2,lagu aizat-susun silang kata.bez lagu nieh! layan malam2..erk,ptang pun leh! hehe.

ckap sal yuna kan,baru2 nieh dalam 2 minggu sebelum rya, aku download album decorate dia.pieewiit~~ bez2! aku ska!! bukan satu lagu,tapi satu album! sedap,masuk ngan kehendak aku~aceh!

nie track fez dalam album tuh.bez gak lagu nieh!

haha..tingat plak aku bukak lagu super something kat dalam bilik dlu.acap si rumate aku nie jenis anti skit ngan yuna nie.haha! dia dok nyanyi lagu nie ngan suara2 pelik.bajet da tak ske,aku ta bukak la~kisah plak! haha! aku bukak lagi..ari2 plak.dga ko hah~

erk! *akak aku datang*.tengok...dia pun ckap ta skek yuna.aish~aku ok je la.aku nie smua lagu layan~tapi aku pelik,kbyakkan orang juz layan satu genre tau.ubah la skit dik,asyik lagu yang metal jeh..ta pun cam slow2 rock tuh.ahhhhhhhh~

0 comments:

Newer Posts Older Posts