Tuesday, September 28, 2010

Aku suka CTKD



hahaha...pelik kan aku ska lagu CTKD-Jika Kau Tak Datang nieh???nie vid time AIM baru nieh.i like2~

haha...sebenarnya aku rasa pelik feztime aku dgaq lagu nieh dalam keta dlu.ctanya camnie~

time sem 3 ritu,aku balik umah.ondaway balik ayah mak abg mai amik tuh,aku heran 'eh napa lagu dalam keta nie suara ct ngan krisdayanti ja ha???'

pastu mak ckap 'owh mak swuh abang hang burn dalam cd....nak dgaq dalam keta best!'.

hah! lucu plak aku rasa.alayai~da la dalam cd tu 10 lagu CTKD ja.pastu dari BANGI sampai PENANG dok ulang cd tuuuu ja...stress aku weh! kat 5 kali cd ulang hah,sampai umah.hahak!

laz2,semakin ari aku dgaq,smakin hari aku ska dgaq lagu2 dorang nie.pastu! lagu Jika kau ta datang ngan Amarah tu kan,kalau dgaq btul2 pakai speaker yang berbass.perrghh....bez dododododoodowww.sedap!! tertusuk smpai dalam ati hah~arap2 ta gelap ati ja lah~haha!

0 comments:

Newer Posts Older Posts