Wednesday, September 15, 2010

Habit2...TDOQ


habit??ape hah??

aku na ckap sal nieh.MAK AN aka PAK AN.erk! beza keh..haha! dua2 watak nie sma jah..nama sebenaq dia FARHAN.si housemate aku.dalam mood aku dok epi2 malam nieh.sja lah bukak blog dia.aih! da update....bguih beno~

tup2...dia bahan nme aku plak! MAT SAF..haha!

haha...dia teduh aku yang watkan dia tdoq lambat bgun lmbat kat..haish!

eh...dlu time hang sem 3 hang lupa kan aan,aku pi umah hang ja...tdoq..p tdoq...tah bla dia bgun~tapi ta pnah pun aku hingaq2 dalam tenet.haha!

ok2,berbalik sal habit.erk orang panggil habit kah??tah2..senang ckap tabiat lah yeh! tabiat aku kadang2 kan...ska tdoq lambat...cam MALAM NIE! haha.skarang da kul 2 kot.haish.tah la,sebab disiplin dalam diri tak da kot.astarfillah~

tapi aku da berazam o0h kalian owg2 kg yeh,aku da berazam!~ ha..aku ta mo tdoq lambat da start nex wik.ta la awal kul 9 tuh.tapi atlis dalam kul 2 ok arh.slalu smpai subuh oh...tak pun 4,5 ha.hehe..insyaallah~

0 comments:

Newer Posts Older Posts