Wednesday, September 15, 2010

Ikut Mood~


haish~aku pun pelik ngan diri aku nie kadang2...

aku akan rasa nak post ppe dalam blog nie bla cam stress,mood layan~passtuu bila nak something jadi tapi ta jadik! hoho..tak leh camtu saf!!

tengok blog tyra,owh dia epi pegi raya n9 kot~haha! bguih le...

tengok blog caen,aik! delete keh~tak jmpek...

tengok blog wafa,erkk! aku sebenarnya stress gak sebab aku ta thu link blog dia.haha!

tengok blog paan,erk! sme jek..maybe dia pun cam aku kot.ikut mood.haha!

tengok blog amira,uih! nobel baluk..nak gakkk..hiii..

tengok blog G sy,hehehe..sjuk ati!

tengok fb,asal tah cam borink kblakangan nieh...yalor,smua pakat pegi raya! tak on9 ar ramai...

annnnnnddddddd yang pelik skali,YM!!!! tah knapa aku da cam ta dek mood na on9.sebab orang yang aku impikan dia on9,ta on92...(on92=on9 on9..hahak!).jadi aku da cam malaz la nak on9~hhuuhuii~
ngan ikhwan~epi2!

(listening,Taxi Band-Sayangku)

0 comments:

Newer Posts Older Posts