Wednesday, September 15, 2010

For gamers by gamers


yey! ska aku bila dengaq orang sembang sal it~maksud aku sal software,tambah2 gi! HARDWARE PC.tak kira lah benda tu bukan aku nya,tak kisah la benda tuh juz nak tayang kat aku...plus2 benda tu orang nak aku tolong komen!

petang tadik,Abg John aku mai tepi...biasa la aku nieh,kaki sedut! macam2 aku sedut skarang nieh.hmm..ttba dia ckap 'pan...carik kat aku mouse sat...aku nak beli lah'.

wow,aku cam ta terpikir la na bagi dia beli razer ka steelseries or roccat.aku cam biasa2 ja lah.aku cadang nak carik yang simple2,dpi ta tinggi..juz untuk orang wat keja kan.tunjuk la kan 'ha..ada..tapi biasa2 lah'.bJohn ckap 'ala..cari la elok2 skit..tak pa,gtau ja brapa'.emm,abang aku sorang nie bukan kaki game.dia camtu2 ja.haha!

pastu,aku ckap 'ha! baru kuaq bulan nie,Microsoft Arc'.

erhh...rm199.cam ta berbaloi jeh.bek join team razer aku! haha!

sebelum tuh, 'dpi' tu apa saf??? hah,dpi nie singkatan dot per inch.nak tahu lebey lanjut??pegi ar wiki.ta pun tunggu blog it aku kuaq ti.hehe.ok continue~

aku pun carik la razer..(ska aku sebut razer,professional gaming owh).hmm,kalau razer bagi aku dalam harga yang sedang2 untuk orang yang tak bberapa gaming kan,el
ok la amik Razer Abyssus.

hah,tamo brand nie...amik steelseries kinzu.okeh gak!

nampak simple...okeh lah! dpi pun 3200~

nak beli gak???orait jeh.gi lowyat carik kedai c-zone.jangan pegi sri computer....mahai! dia cekik darah~pastu sombong *kalau tokei dia baca nie pun aku ta kisah...aku da pna kna dah! haha!*

0 comments:

Newer Posts Older Posts