Tuesday, October 5, 2010

Hari ini hari ini kita kan berjuang.....

salam,hah...tgah ari nie aku bgun sebab pak an kol mintak tolong cari wana crossover cable rj-45 networking dia.haih.kaco tul aan nie~~(tq ar sebab gerak aku bgun! hahak)

pastu tu plak tengok wafa ym ajak pi kenduri open house nasi kandaq husin tuh kat sungai petani.haha~sory ar weh,aku ta leh pi...baru pi SP ja 2 ari lepaih....aaaaaaaaaaaaaa lapaq nasik kandaq~

mandi2.....aku masih dok kat laptop nie download2.pastu rasa ngantuk.haha...adeh.ta moh ar tdoq gih.asyik tdoq2....nak smngat weh

laz2,aku tingat gi dlu time sem 1 asasi..aku punyalah rajin pi kelaih.tdoq 2 jam pun bgun pi kelaih...sampai tertidoq dalam tandaz.hahahaha...adeh.pastu plak razin beli speaker.hah! pagi2 apa lagi.karoke kuat2.yey!



kami print lirik lagu ar ruhul jadid nieh.pastu pakat2 lekat kat pintu almari masing2.sambil pkai baju sambil nyanyi~~haha..kalau smangat skit,siap nari cam shoutul harokah.kahkah...razin,aku rindu oh masa tu.huhuhuu...time tu aku seyes tenang.ta knai spa2 pun.dok ctu ngan luqman n razin ja.pi mana pun tiga kami ja.beshhhh~~~~~

0 comments:

Newer Posts Older Posts