Friday, October 15, 2010

Trip to Paris

yey....
alhamdulillah,aku da sampai francis subuh tadi.suasana ok la..sejuk jgak la.tapi asal cam tak best jeh bohong pagi2 jumaat nieh?? HAHAHAHA!

aku kat umah la,tapi khayalan aku sampai paris oh.huhuuu...~biasalah,tak da keja.huhuk.tapi tak salah kan tengok impian kita dalam plan jangka masa panjang kan.

sebenarnya, plan aku nak pi Paris da lama da terkubur.aceh! aku mula berminat sejak tengok cita Eiffel I'm In Love tuh.tul keh tajuk? ya la kot.hahak! aku ska lagu cita tuh,aku suka tengok cita tuh,aku ska paris,aku ska eiffel,aku ska keadaan dan suasana yang aku tgok...aku ska lah!!

aku berazam nak pi paris sebelum 30! insyaAllah lpas aku amik master or phd.perghh..! panjang plak angan2.tapi,ta pa lah.aku cuba berazam dan tekad nak pegi jgak.yuhuuuuu!



nie antara vid2 yang aku dok usha tadih.haha!

pastu nie plak antara kajian harga tambang pegi balik nek MA.

harga leh tahan.ok lah kan~haha.jom jalan2.....~yuhuuuuuuu

sory ar kalah korang rasa aku cam buang masa tengok benda2 camnie.tapi owg ckap 'da minat' kan~nak wat camna.hehe! ti kat kuis bukan ada masa dah nak usha2 nie.time to study! hehe..kat kuis bkan angan2 lagi,tapi merealisasikan angan2 tadi!! insyaAllah..doakan yang terbaek~~~

p/s: heheheh^^^^^

1 comments:

Sha said...

amin.. smoge btul tcapai impian tu eh saf..

Newer Posts Older Posts