Sunday, October 17, 2010

Post yang ke-201 : Alhamdulillah

duhai malam~

alhamdulillah~~~ dua insan ini telah melahirkan aku.
alhamdulillah~~~ dua insan ini lah yang telah memberi aku merasa erti kebahagiaan
alhamdulillah~~~ dua insan ini lah yang bersamaku susah senang dari kecik smpai skrang

salam,hehe! arini da masuk post aku yang ke 201 untuk blog aku nieh.syukur alhamdulillah, sempena nomber 201 nie,aku tringat 2 orang yang sangat bermakna dalam idup aku nieh.My Ma n My Ayah~hehe..

alhamdulillah, sebab dorang la aku dapat result yang bagiku sangat baek untuk sem lpas! dan hanya dengan result tu sajala kan,aku dapat bayar balik apa susa payah dorang bantu aku slama nie.lega aku pas dapat thu result ok~epi ja mak ayah aku tengok pas aku gthu pagi tadi.

ingatlah, tiada sapa leh tegur kita selain parent kita nie.kawan??? leh la tegur camtu.tapi kita susah,ada dia nak sama2 susah?? time kita ta pandai,ada dia dekat2kn diri ngan kita? tepuk dahi,tanya la dri.hehe~

0 comments:

Newer Posts Older Posts