Thursday, October 14, 2010

Lagu dlu dan lagu skarang



lama tak dga lagu arab kan??? nah dgaq lagu ataz tuh.tingat aku time pi jalan2 zoo negara ngan Bella & Roy.time tu dalam keta roy bukak kaset amr diab kuat.pergh..suka lak aku dga.tak la slow sangat.masuk dgan kehendak aku! dandan! nie antara lagu yang aku ska.lama da kan lagu nieh.tapi ta kesah la~janji besshhhh~kekeke

ala..nie ja ka? owh nooo~haha.ada lagi arh lagu yang malam nie aku dga.nieh~



lagu Ana Raffali ft ngan Mior Shuhaimi dan Altimet.bez gak kalau dgaq bnyak2 kali time epi.hahak! akak aku mula2 cam susah ja nak trima lagu nieh.tapi laz2...hah,da dok layan plak.

family aku da laen skit bagi aku skrang.dlu aku bukak lagu kuat2 keh abang bukak lagu jiwang kuat2 keh,mak ayah ok jeh.sampai satu kg leh gegar.haha! ta lah,satu dua rumah tu ada lah.tapi skarang nie,cam terikat skit lah.biasalah,dari tak punya ilmu,menambah ilmu.pastu baru thu mana patut dan ta beberapa patut.hohok! cam tu jgak aku nieh.bukan lah nak hipokrit.tapi kan,aku trasa cam ada satu tembok yang pelu aku lompat bila aku nak bukak lagu yang remix2 nieh.erti kata cam lagu2 berbass kuat.tambah2 sejak aku masuk kuis.aku na bukak lagu yang aku layan dlu time skolah yang agak bising2 tu,aku rasa terhalang.then aku ta bukak.hahaha! pelik kan.maaf k, situasi dia bukan aku nak berlakon baek.tapi pliz la pham.keadaan merubah sgala2.haha..poyo jah ayat. kalau slow2 brubah pun apa salahnya kan.

tapi bagi aku,ok ja dga lagu2 bombang smua nieh.cuma terbatas skit lah.dari 10 lagu ke 5 jeh.camtu lah.kalau tak dlu kul 1,2 pagi aku relax ja layan lagu Ukays kuat2.haha..bajet cinta indah la.hahaha.~sebab tu aku suka speaker yang ada bass,headpone! pun nak yang kasi gegar kepala..huuu~

nie lah neckband yang aku agak teruja arh.tapi ta beberapa elok lah kan.ltak kat neck.so aku prefer headpone steel series gi.pluz,aku sangat tringin nak tengok owang pakai nieh.sronok! dapat tengok orang pakai benda yang aku ska~hehe!

0 comments:

Newer Posts Older Posts