Friday, October 1, 2010

Jom tolong kawan aku jap!

hahaa..tajuk ta leh bla ja kan~haha

kawan aku sorang nie...nama dia Jannah Shuhaimi.sorang blogger~aceh! dlu ta aktiv.tapi sejak dia pandai berhias2 blog dia tuh smpai cantik...dia da jadi aktiv~haha! so na djadikan cita,dia join satu pertandingan candid nie.ttba dia dapat top 5~ then tadi dia kontex aku gtau swuh ramai2 undia dia.

yang pic dia tu..yg bulat2 merah tuh..hehe!
hadiah dia biasa2 ja...dpt pin boling.tapi mahal gak kalau na beli.150 aku tgk ha~
jadi na tolong2 member nie...aku na ajak la kawan2 aku len plak undi dia jugak.juz undi di kanan blog Red Gaint nie ja.kat nuffnang tu kan...ha..then kowang pilih la nama dia.ti undi lah.

kpada member2 yang trut bantu mengundi dia nie.thankx la eh wakil janah~haha!

p/s: janah! aku da tlg hg nie...ti blanja aku weh..hahaha!

1 comments:

نورالجنة said...

hahahaha. . .bagus la hg ni..;)

nnt balik kuis aku blnja na..:) hehehehe...

nak nasi goreng biasa nasik lebih telur mata kedai midi na?

Newer Posts Older Posts