Friday, October 1, 2010

MTV Awards 2010

MTV Awards 2010~yeaaa


yah yah yah!!

hai tawan2~~~ ( tingat yus raja lawak slalu ckap camnie..hehe! )

semalam,n petang tadi aku kembali usha file2  yang da aku dunload sejak cuti nie.dan sala satunya MTV awards 2010 yang diadakan baru2 nie~hehe.4gig weh,HD katakn~.tak lama plak kan aku dl~sehari lebey!

pastu, yang aku nak cta nie bukan la freemason ka arrival yeh.lagipun aku tengok ta da papa pun la.cuma cam biasa lah kan...anugerah~mesti lah bagi trofi2 tu.hehe! sja ja layan2 time cuti.na tengok apa da jadi ngan dunia skarang ha..kang ta tau apa2 susa jgak.cma aku ska time dorang nyanyi2 jah~heee

bez!!! taun 2010 nie dorang wat stage mrata2,emm maksud aku kat dalam stadium (stadium rsya) pastu len2 kat luar la,celah2 bengunan lah..kra cam byak la stage.

ta cam laz year...wat dalam stadium,tapi byak stage dalam satu tempat...(pun bez!)

aku ska opening tuh.....(red carpet aku skip! ta bez..hehe).
dengan opening lagu eminem-not affraid..pergh.sedap lagu tuh! bass dia ta kuat..tapi trasa basah2 tue tau.

eminem-not affraid~

pastu bla bla bla award...ada lagu justin bibier-baby~haha! aku baru tau dia nie budak2 gih.ingatkan da bsa~adeh! 

smart woh time dia buang spec mata itam tuh~huuu
pastu2~
nie plak time dia tukaq bju...smart cara dornag wat!

ha...abiz2 ja dia nyanyi kat stage luaq, taylor swift plak nyayi dalam stadium tuh....lawa seyh pentaz2 dorang~
kalah la kta..wat anugerah cam tut jah.haha~

taylor swift..lgu tah...haha!

0 comments:

Newer Posts Older Posts