Tuesday, October 5, 2010

Sudah la..jangan menyorok lagi,Shiba

aii awk.....
tga wat pe tuh...hah? wat cake lagi??

(baru prasan tga blogging la..bkan msg!).hahahahahaha!!! gegeh ja kan~ wat2 plak!

hah! bercakap sal computer kan....thu ark apa impian akuh?? (haha! sory la,aku nie jenin skit kadang2)

insyaAllah aku na bukak kedai kumputer weh...cam Sri tu ka Compuzone tu ka.erk! saf,kalau ta leh?? hmm,kalau ta leh pun ta kesa lah,maybe aku buzy ti kan.hehe.aku na beli computer paling mantop! yang ada 3 monitor tuh ha...satu wat keja,satu entertainment,satu gedik2 haha.bez oh tau...memang fez2 aku keja ti,laptop yang smart aku carik!

emm...asal tajuk laen,tapi cita laen???huh! ; ) senyum sambil nangeh~

aku rindu dia.....

mana shiba pegih??
da kat 3 bulan kot~dia menyorok...haih.agak2 la shiba,aku banyak benda nak simpan nie.aku banyak benda nak cita,nak tunjuk kat hang nie.......lama aku ta lap muka hang.lama aku ta men2 seret hang kat ataz katil.balik arh...plz~i begging u~

aku da lama ta men game o0h.kawan2 kadang2 tanya,

'saf...men dota jom..laptop kak hg kan da ada~jom arh'.
'owh..ta pa lah...aku tga wat java nieh,ta da masa'.huh.

aku ta leh men hang tau.tak feel~~~ laen! hang laen dari owg laen~sudah la,jom balik umah....emm,aku janji! pasnie aku mesti lock punya hang.aku siap buh CCTV gih.syes!! balik la...eh.emm~~silap aku kan, aritu ta tutup pintu.emm~~~my mistakes~i noe.

maaf,sory again.
kenangan time pindah blik baru~

lama kita ta study sma2...

aku harap sgt2 hg balik.....tak kira lah bagaimana rupa dah~emm..tapi hang mesti lupa kan jalan balik~aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~ sory, shiba!!!!

0 comments:

Newer Posts Older Posts