Monday, October 11, 2010

Kehidupan Mahasiswa Gemilang

huh,kehidupan aku da ta macam orang-orang laen da bila aku analisis balik.tdurnya kadang2 sampai pas sbuh,sarapan kul 7.bgunnya plak kul 2.time ayah balik kerja.takut ayah mara katakan...tu aku bangun time tu.haha! pastu bgun2,makan truz pi berkebun.abiz2 berkebun kul 4.30ptg,cepat2 lari tengok siti kelembai,dendam tu,truz,.....Chinta.haha~smart kan jadual.bez kan hidup ta wat kerja banyak?? mandi,makan malam..pastu on9 smpai subuh.apa la yai..~~~ tapi tak la camnie tepat ari2 tau.kadang2 kuaq la ngan family pi mana,pastu ada gak la pengisian laen,cuma nie antara asas2 aktiviti arian aku.

bila la nak abiz novel nie..baca sekerat,tgk novel len..bca sekerat,tdoq...haha!

my fav!

jom mkn malam! biaq gemm~~
ti aku nak story sal kebun aku ha! smngat niehhhh~

0 comments:

Newer Posts Older Posts