Thursday, October 14, 2010

Myself

dpan pkk~
kekurangan~erti kata cam keburukkan lah kan.hmm..tetiba aku rsa suka cam nak sembang sal diri aku skit.ala,blog sy,sy punya hal lah kan.hahak! gedik jah saf nie.

apa kata dari kita tengok keburukkan orang,kita try usha diri kita dulu,btul kan? tak salah nak komen2 sal orang...kalau pakat2 diam susah jugak kan.laz2 tak da tegur2  *jap..tutup lagu faizal nie,spoil mood lah!*.okeh.sambung~cam tu lah aku skarang nie.kadang2 aku rasa epi bila dapat bagi owg tenang or relax time dia sedey ka owg mara ka...

meh aku nak cita sal diri ku yang aku dapat detect sendrik:

1--aku ada masalah bila ada duet yang banyak.contoh ada seratuskan,aku jadi cam na beli macam2.pastu abiz2,baru terasa duet da tak da.jenuh saving plak.hahak.tapi aku tak kedek.ha...tu kebaikan tuh.hehe.aku bila ada duet banyak,aku jadi pemurah.kawan2 tak da,aku na bagi,kuaq makan,aku blanja....tapi akhirnya,aku jugak yang trasa abiz~hoo

2-- aku tak ska bila aku ikhlaz berniaga or jual smthing kat orang,lama2 pastu orang ckap aku jual mahal lah,aku sembang tak btul lah...emm,bagi aku,mahal? tak yar ar beli.benda rosak? meh snie slow talk.jangan la pegi cita kat orang~i dont like thiz way.hehek.

3--aku jadi sorang yang malaz bila tak da owg yang aku perlukan bagi semangat kat diri aku.sebab tu lah kadang2 aku rasa nak balik umah sebab bila balik, aku ska dgaq ayah aku marah.haha~ayah marah benda yang btoi tau,contoh aku wat keja tak kemaz skit,kne arh.tapi kalau kat kuis,aku salah..owg diam jeh.ta tgur sgat la.jadi bila aku na sedar kan~

okeh~ arini ckap sal 3 nie dlu.okeh~hahak! cam tu lah aku.blog adalah kan diumpama kan diari.jadi aku perlu jujur dalam diari aku.ti da tua leh wat revision kan.hehe~

semalam,time balik dari beli2 barang..dlm keta ayah tanya sal tujuan hidup aku.dia ta la tanya  'apa tujuan hdup hang?'.tapi dia ayat dia tu cam na thu,apa plan aku dalam kos dan kehidupan aku skrang.aku suka soalan tuh! pastu ayah swuh aku smbung sampai master,insyaAllah.pluz kan, ayah ckap lagi,dia swuh aku jadi lect kat kuis.hahaha!! tu lah niat aku.aku na tinggal kat bangi oh~dekat ja pi kerja.yuhuuu...

anak-anak plak antar pegi skolah agama depan kuis tuh.ha...peace2^^

pasnie smbang sal plan masa pendek ngan masa panjang k! tutu~~

0 comments:

Newer Posts Older Posts